افتتاح مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه

چهارشنبه دوم تیرماه 1400 با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس، فرماندار شهرستان اوز، ریاست کمیته امداد امام شهرستان اوز و هیأت همراه ، مسئولین محلی و جمعی از معتمدین، مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه افتتاح گردید.

به گزارش مجله خبری فیشور آیین افتتاح در محل دفتر مرکز نیکوکاری در دهیاری فیشور برگزار گردید و دکتر دهقان ریاست کمیته امداد امام (ره) شهرستان اوز در زمینه چگونگی شکل گیری این مرکز توضیحاتی ارائه داد و این مراسم در محل سالن آمفی تئاتر رحیم پور ادامه یافت. مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه شرکت کنندگان و دست اندرکاران راه اندازی این مرکز با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد بسیاری از مردم در مواقع فراوانی نعمت، خود را مستحق آن می دانند و اما اگر از طرف خداوند به بلا و امتحانی دچار شوند می گویند خداوند ما را خوار و زبون کرده است، در حالیکه خداوند می فرماید این بلا و امتحان به این دلیل است که شما یتیم و مسکین را تکریم نکردید. وی تأکید کرد منشوری در کمیته امداد وجود دارد که بین انسانهای فقیر و یتیم از ادیان و طوایف مختلف هیچ فرقی قائل نیست و به همه کمک می کند. خداوند می فرماید کسانی ایمان بیاورند و عمل صالح انجام دهند محبوب خداوند قرار می گیرند. دکتر بذرافشان تأکید کرد خطه جنوب خطه ی پیشتازی در انفاق و دستگیری از نیازمندان است و بنده به آن افتخار می کنم. وی افزود امروز با افتتاح پنج مرکز نیکوکاری در شهرستان اوز تعداد این مراکز در سراسر استان به چهارصد واحد می رسد. دکتر بذرافشان از پیگیری احداث مجموعه سد سوئیتی در مرکز استان خبر داد که زمین آن آماده است و این مجموعه جهت استفاده بیماران نیازمند می باشد و چنانچه خیرین منطقه در این طرح مشارکت داشته باشند می توان تعدادی از سوئیت ها را به صورت اختصاصی به همان منطقه اختصاص داد.

فرماندار شهرستان اوز نیز طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و خصوصا دکتر بذرافشان، از او به عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی یاد کرد و افزود حضور ایشان در کمیته امداد امام (ره) باعث ایجاد تحول گردیده است. علی اصغر علییپور  خیرین منطقه را مانند ستاره های درخشان آسمان این خطه دانسته که در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

ریاست شورای اسلامی فیشور نیز ضمن عرض خیر مقدم با اشاره ای به عملکرد انجمن خیریه فیشور در گذشته و حال، افتتاح مرکز نیکوکاری را ثمره تلاش مسئولین محلی و منطقه ای دانست و اظهار امیدواری کرد این مرکز بتواند در زمینه ایجاد اشتغال پیشگام و فعال باشد. شاکر عبدی افزود یکی از خواسته های مهم مردم ایجاد نمایندگی کمیته در فیشور و استخدام رسمی خانم فاطمه بادپا دانست.

لازم به ذکر است مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه با مدیر عاملی محمدعزیز محمدی آزاد در محل دهیاری فیشور زیر نظر کمیته امداد امام شهرستان اوز مشغول فعالیت بوده و آماده دریافت کمکهای مردمی و همفکری همشهریان عزیز در زمینه کمک به فقرا و ایتام می باشد.

در پایان این مراسم به خیرین و دست اندرکاران افتتاح این مرکز، لوح تقدیر اهداء گردید.