بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس از روستاهای فیشور و محلچه

جمعه نهم اردیبهشت ماه سال 1401 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس به همراه فرماندار شهرستان اوز، ریاست دادگستری، بخشدار مرکزی و مدیران ادارات مختلف شهرستان و فرماندهان و نیروهای بسیج و سپاه و انتظامی  از روستاهای فیشور و محلچه بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور اسماعیل محبی پور و هیأت همراه از مجموعه ورزشی پهنویه، استادیوم در حال ساخت شهدا و سالن ورزشی، کتابخانه امیر میرزایی، ساختمان در حال اتمام مهد کودک و پیش دبستانی سماء، مرکز بهداشتی درمانی و پارک جنگلی فیشور بازدید نموده و با حضور بر سر مزار شهداء فیشور با قرائت فاتحه و دعا و صلوات، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. معاون سیاسی استانداری فارس طی سخنان کوتاهی در پارک جنگلی فیشور، همراهی و همدلی مسئولین در این منطقه را مثال زدنی دانست و افزود دیدار امروز با مردم فیشور در این ماه مبارک لطف خاصی داشت. وی تأکید کرد میل به ارتقاء فیشور در میان مسئولین استان وجود دارد ولی می بایست شرایط لازم فراهم شود. اسماعیل محبی پور افزود سعی می کنم در نقشه توسعه طرح هادی فیشور، این روستا را به عنوان روستای در مسیر شهر شدن قلمداد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و هیأت همراه پس از بازدید از فیشور جهت دیدار با مردم محلچه و صرف افطاری به مسجد قبا در این روستا رفته و طی سخنانی کوتاه خاطرنشان کرد که در این دیدار شناخت ما از این دو روستا بیشتر شده و باالطبع مسئولیت ما نیز سنگین تر خواهد شد و امیدواریم که قدمهای ما خالصانه باشد و مطمئنا ما هر چه بتوانیم در زمینه خدمات رسانی از شما دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار شهرستان اوز نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد با پیگیریهای به عمل آمده در زمینه رفع مشکلات مردم فیشور و محلچه، برخی از این مشکلات مانند گازرسانی و تأمین مسکن جوانان در حال حل شدن می باشد.

فتح الله امینی ریاست شورای اسلامی محلچه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون سیاسی استانداری فارس و هیأت همراه، از هیأت مدیره مرکز نیکوکاری فیشور و محلچه به خاطر میزبانی این مراسم تقدیر نموده و افزود این مرکز به نماد وحدت و همدلی مردم روستاهای فیشور و محلچه تبدیل شده و در مدت عمر کوتاه خود خدمات شایان ذکری به مددجویان و نیازمندان ارائه نموده است.