برگزاری مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در فیشور

مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، سه شنبه بيستم مهرماه ١٤٠٠در مجتمع علمی فرهنگی میرزایی فيشور با حضور پرسنل نیروی انتظامی فیشور، رئیس نیروی انتظامی شهرستان، دادستان و اعضای شوراهای اسلامي فیشور و محلچه برگزار گرديد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فيشور و به نقل از روابط عمومي شورای اسلامي در اين مراسم پس از تلاوت قرآن مجید، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اوز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از شناسایی باند سارقین به عنوان یک حرکت مفید در جهت حفظ امنیت منطقه یاد کرد. سرهنگ


محمديان مردم و مسئولین را به همکاری با نیروی انتظامی دعوت نمود. در ادامه روانشاد دادستان شهرستان اوز طی سخنانی توصيه نمود برای پیشگیری از سرقت در منازل و در مسیر خیابانها دوربين نصب نمايند.

شیخ عبدالله خانه باز امام جمعه روستای محلچه نيز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و توصیه به امر به معروف و نهی از منکر، احساس مسئولیت در مقابل اتفاقات را یکی از راههای حفظ امنیت دانستند.

در پايان از خانواده شهید قادری با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد و از آقایان تاج الدین محمدی ، عبدالله خانه باز ، عبدالله سلحشور ، منصور محمدی و علی اکبر خانه باز به عنوان حامیان امنیت تقدیر شد و طی حکمی از طرف دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان اوز اعضای شورای اسلامی فیشور ،دهیار و امام جمعه به عنوان همیاران پلیس معرفی شدند.