تقدیر فعال فرهنگی فیشور از حامیان فرهنگی این روستا در نمایشگاه کتاب تهران

با درود و احترام خدمت شما همشهریان بزرگوار.

” بنام خداوند جان و خرد            کزین برتر اندیشه بر نگذرد ”

عبدالحمید عبداللهی: در مقدمه‌ی عرایض جا دارد از حمایت و همراهی مردم عزیز و همه‌ی خیرین محترم که زمینه‌ی سومین حضور فیشور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ را فراهم نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمائیم.

شرکت در چنین رویداد بزرگ فرهنگی را می‌شود از ابعاد مختلف مورد تحليل و بررسی قرار داد که باید صاحب‌نظران و اهالی فرهنگ و هنر به آن بپردازند و در جهت ارتقاء و استمرار آن تلاش نمایند.

حضور در چنین مکان فرهنگی در سطح کشور ، ملاقات با اساتید ، شعرا و نویسندگان و استفاده از تجارب و نکته نظراتشان برای ما باعث افتخار بود که امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.

خوشبختانه سومین حضور فیشور در نمایشگاه کتاب از جهاتی چشمگیرتر از سنوات گذشته صورت گرفت.

از استقبال بیشتر مردم گرفته تا حضور نویسندگان و شعرا و همچنین مدیران ارشد فرهنگ و هنر کشور که همگی باعث اعتماد به نفس بیشتر ما گردید تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر زمینه را برای حضور جوانان عزیز فیشور در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی فراهم نمائیم.

همچنین جا دارد از حضور آقایان مصطفی رحماندوست ، محمد میرکیانی ، آقای علی اصغر سیدآبادی مشاور محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سابق که در زمان خدمتشان چندین بار در فیشور پذیرای حضورشان بودیم ،  دکتر خرم از یاسوج ، آقای جمشیدیان مدیر اجرایی جشنواره ، سرکار خانم مینایی از دبیرخانه‌ی مطالعات و برنامه‌ریزی و آقای صالحی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه کتاب فیشور تشکر و قدردانی نمائیم.

و به طور ویژه سپاسگزاری نمائیم از  آقای مرادیان مدیر کل محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بر ما منت گذاشتند و با حضور در غرفه فیشور باعث افتخار ما گردیدند و قول مساعد دادند که زمینه‌ی برگزاری کارگاه‌های چند روزه با حضور نویسندگان فراهم نمایند، امیدواریم میزبان خوبی برای این اتفاق میمون باشیم و استفاده لازم ببریم.

همچنین تشکر خاص از آقای منوچهر محمدی آزاد که  کلیه هزینه شرکت در نمایشگاه را متقبل گردیده و در راستای درخشیدن فیشور در این رویداد فرهنگی حمایت لازم را نمود.

حضور دهیار محترم  مهندس محمدی و رئیس محترم شورا مهندس عبدی از افتخارات دیگری بود که با تشریف فرمایی و بازدید از غرفه باعث دلگرمی ما گردیدند.

امسال غرفه کتاب فیشور به صورت مشترک با روستای بزنج از استان خراسان شمالی و روستای ، چهار روستا از استان بوشهر در یک مکان برگزار گردید که همگی از تجارب یکدیگر استفاده نمودند و در مورد مسائل فرهنگی تبادل نظر داشتند ، که امیدواریم اینچنین ارتباطات و تبادلات فرهنگی به همین جا ختم نگردد و با حفظ روابطی که زمینه‌ اش فراهم گردیده باز هم از دستاوردهای هم در جهت اعتلای فرهنگ کشور عزیزمان کوشا باشیم.

در پایان با سپاس فراوان از سرکار خانم فاطمه گل حقیقت به عنوان مسئول غرفه و مروج کتابخوانی فیشور،  سرکار خانم ایران امانی و سرکار خانم زهرا قربانی و آقای علینقی امانی که در طول چند روز برگزاری جشنواره از بازدید کنندگان استقبال کردند و باعث افتخار و سربلندی مردم عزیز و فهیم فیشور گردیدند.

آرزوی بهروزی و بهکامی برای همه شما همشهریان گرامی.

 

با تقدیم احترام حمید عبدالهی