دیدار نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس با مردم محلچه

جمعه سی ام مهرماه 1400 حجت الاسلام و المسلمین بینازاده نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ضمن شرکت در نماز جمعه محلچه با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری پشور حجت الاسلام بینازاده طی سخنانی پس از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق و گرامیداشت هفته وحدت تأکید کرد هر مسلمانی می بایست صادقانه محبت پیامبر(ص) را دل داشته باشد و به مقتضیات آن عمل کند. وی خاطرنشان کرد هر مسلمانی باید بدون ریا و تزویر و از روی صداقت در پی وحدت عملی باشد و از سخنانی که در حد شعار باشد اجتناب شود. امام جمعه محلچه شیخ عبدالله خانه باز نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن گردامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و عرض خیر مقدم خدمت میهمانان، بر ضرورت پیروی از سنت پیامبر اکرم(ص) و داشتن محبت واقعی به آن حضرت(ص) تأکید نموده و داشتن وحدت عملی و صادقانه را موجب استحکام و انسجام همه فرق اسلامی دانست.

در این دیدار، فرماندار شهرستان اوز ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشدار مرکزی بخش اوز نیز حضور داشتند. انیسه گلابی بخشدار مرکزی بخش اوز نیز ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم هفته وحدت در شهرستان اوز به توسعه طرح هادی در روستای محلچه اشاره کرد و افزود پیگیر این مسئله هستیم و امیدواریم به زودی نتایج خوبی حاصل شود. بخشدار اوز با اهداء لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید از همه کسانی که در برگزاری مراسم هفته وحدت نقش داشتند خصوصا حجت الاسلام بینازاده، علی اصغر علی پور و فضل الله سلمان پور تقدیر و تشکر نمود.