راه پیمایی ٢٢ بهمن در فیشور برگزار شد

جمعه ٢٢ بهمن ماه مردم فيشور و محلچه همزمان با تمام شهرهاي ايران اسلامي با راه پيمايي و رژه موتوري، چهل و سومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پشور به دليل رعايت پروتكهاي بهداشتي اين راه پيمايي با خودرو و موتور در مسير بولوار خاتم الانبياء برگزار شد و پس از آن در مقابل پايگاه بسيج خاتم الانبياء فيشور، شيخ محمدعزيز حنيفي امام جمعه فيشور، انسيه گلابي بخشدار بخش مركزي اوز ، حسين روان شاد رئيس دادگستري شهرستان اوز و شاكر عبدي رئيس شوراي اسلامي فيشور در مورد بركات انقلاب اسلامي و نقش مردم و رهبري در شكل گيري انقلاب سخنراني كردند.

متن سخنان انسيه گلابي بخشدار بخش مركزي اوز:

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…». دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

 

در این روز مبارک، یاد حضرت امام (رحمت الله علیه) را گرامی می‏داریم؛ ابرمردی که همواره دم مسیحایی‏اش، جان‏بخش جان‏های حقیقت‏جوست و هنوز پس از گذشت سال‏ها از رحلت ملکوتی‏اش، نامش بر پایه‏ های ستم استکبار لرزه می‏افکند و یادش، در دل‏های مستضعفان و آزادگان زمینْ، امید می‏آفریند و انگشت اشارت او، به آیندگانْ امتداد راه را نشان می‏دهد.

این روزها بوی خوش بهار آغشته به عطر معطر آزادی از راه می‏رسد و تقویم تاریخ یک بار دیگر برگ زرینی را به خود می‏ افزاید و انقلاب شکوهمند اسلامی ما چهل و ‏سومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‏گیرد؛ انقلابی که صفحه ‏ای زرین را در تاریخ حیات انسان‏ های به خواب‏ رفته گشود، و صلای دین‏داری، عدالت‏خواهی، استقلال‏ طلبی و آزادگی را در گوش جان خفتگان طنین ‏انداز کرد.

اینجانب ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمانهای امام راحل تجدید بیعت نموده و اعلام می نمایم تا آخرین قطره خون در لوای رهبری حکیمانه حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای سرباز میهن عزیزمان خواهیم بود. ملت ایران هیچ گاه زیر بار زورگویی هیچ ابرقدرتی نخواهد رفت و این اتحاد و همدلی میان مردم ایران مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان بویژه آمریکا و صهیونیست جهانی خواهد بود.

در پایان توفیق روزافزون مردم قهرمان ایران به ویژه توابع بخش مرکزی شهرستان اوز را از خداوند متعال مسألت می نمایم.