مدیر مرکز اسلامی فارس: فیشور مستحق ارتقاء و پیشرفت است

جمعه بیست و نهم مهرماه سال 1401 مدیر مرکز اسلامی فارس ضمن شرکت در مراسم نماز جمعه فیشور، با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور شیخ محمد عزیز حنیفی در خطبه های این هفته با گرامیداشت ماه ربیع الاول و تولد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید به بعضی از خصوصیات پیامبر رحمت و رأفت اشاره نمود. امام جمعه فیشور ضمن عرض خیر مقدم به مدیر مرکز اسلامی فارس، مردم را به شنیدن سخنان وی دعوت نمود.

حجت الاسلام محمدلقمان مدیح ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزارن و ابراز خرسندی از شرکت برادران افغانی در نماز جمعه با اشاره به آیاتی از کلام وحی تأکید کرد تا زمانی که مردم خودشان تغییر نکنند، خداوند متعال آنها را تغییر نخواهد داد. وی منطقه فشور را دارای تاریخ درخشان دانست که اکثر امکانات آن توسط خیرین مهیا شده است. مدیر مرکز اسلامی فارس خاطرنشان کرد، فیشور با توجه به امتیازات و امکاناتی که دارد مستحق ارتقاء و پیشرفت است ولی برای دستیابی به این مهم باید خود مردم تصمیم بگیرند و تلاش کنند. وی در پایان از امام جمعه، علماء، معتمدین و عموم مردم فیشور به خاطر حضور در صحنه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.