نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی فیشور با مسئولین محلی و منطقه ای

شنبه نوردهم مهرماه ١٤٠٠ کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی فیشور طی نشستی در سالن كنفرانس دهياری با حضور بخشدار بخش مركزی اوز ، رئیس اداره آموزش و پرورش ، رئیس اداره اوقاف و امينی و مؤمنی از کارکنان اداره آموزش و پرورش مشكلات مدارس و راهكارهای حل آن را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی پشور و به گفته فاطمه گل حقيقت رئيس كميسيون فرهنگي شورای اسلامی با توجه به اهمیت مسئله آموزش و پرورش کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در اول مهرماه سال جاری از مدارس و خانه های معلم فیشور بازدید کرده و مشکلات و نیازمندیهای آنان را جویا شدند و بعد از شناسایی نیازمندیهای مدارس، راهكارهای آن را بررسب نمودند.

در نشست اخير و قبل از شروع جلسه بخشدار و رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره اوقاف همراه با اعضای کمیسیون شورای اسلامی از دبیرستان خلوتی و مجتمع مسکونی خلوتی و مدرسه خدیجه کبری بازدید کردند. در این جلسه که در مورد مشکلات آموزشی و نیازمندیهای مدارس صحبت شد اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی نیازمندیهای مدارس و مطالبات آموزشی را مطرح کردند، رئيس اداره آموزش و پرورش اظهار داشت که بودجه زیادی در اختیار نداریم ولی حاضر به تعامل و همکاری با مردم و خیرین هستیم و از همراهی خیرین مدرسه ساز و حامیان فرهنگ و آموزش تشکر کردند .

لازم به ذکر است تعدادی از والدین در این جلسه حضور پیدا کردند و با رئیس آموزش و پرورش در مورد مشکلات دبیرستان دخترانه مشفق صحبت کردند .