آمادگی مردم و معتمدین فیشور و محلچه جهت حضور فعال در انتخابات

عبدالله نامور: دوشنبه هفدهم خردادماه سال 1400 با حضور مردم، معتمدین، علماء و مسئولین محلی، منطقه ای و استانی در سالن اجتماعات رحیم پور فیشور نشستی تحت عنوان، بحث، تبادل نظر و سخنرانی در مورد انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط شیخ عبدالله خانه باز آغاز گردید و در ادامه امام جمعه فیشور ضمن خوش آمد گویی و تشکر از مردم و مسئولین که در این نشست شرکت نموده اند تأکید کرد انتخابات پیش رو در برهه حساسی از انقلاب قرار گرفته است و هر فرد جامعه با شرکت در این انتخابات می تواند جواب محکم و دندان شکنی به یاوه گویان بدهد.شیخ محمد عزیز حنیفی خاطرنشان کرد، مردم فیشور از بدو انقلاب در صحنه بوده اند و با شرکت مستقیم در جبهه و ارسال کمکهای مالی و همچنین شرکت در راه پیمایی های مختلف، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند.

مهندس علی اصغر علیپور نیز طی سخنانی با یادآوری یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و با استناد به آیاتی از قرآن مجید خاطرنشان کرد هر وقت مردم خواهان تغییر جامعه ای باشند باید این تغییر را از خودشان آغاز کنند. فرماندار شهرستان اوز تأکید کرد ما می توانیم این تغییر را با توجه به منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. وی با اشاره به آنتخابات آتی افزود مقام معظم رهبری فرمودند اهمیت انتخابات شوراها کمتر از اهمیت ریاست جمهوری نیست. مهندس علیپور تأکید کرد هر چه مشارکت بیشتر باشد بسیاری از تهدیدات و طمعهای دشمنان خنثی خواهد شد.

سرهنگ جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این نشست خاطرنشان کرد خداوند متعال انسانها را مختار آفریده و می توانند در تعیین و تغییر سرنوشت خود سهیم باشند و چنانچه مردم این حق را از خودشان سلب کنند در حقیقت در حق خود ظلم کرده اند. سرهنگ جاهدی افزود اراده الهی و پشتوانه مردمی، باعث پیشرفت نظام و انقلاب شده است. جانشین فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب افزود که ایشان فرمودند نخبگان و مؤثرین جامعه، مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند. وی اضافه کرد با توجه به شناختی که از مردم منطقه لارستان دارم قطعا یک حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات خواهیم داشت. سرهنگ جاهدی ضمن ابلاغ سلام فرمانده سپاه فجر استان به علماء و بزرگان و عموم مردم منطقه افزود از نظر سردار با توجه به صبغه دینی و انقلابی مردم منطقه امید می رود با شرکت گسترده در انتخابات باعث یأس دشمنان و خرسندی دوستان انقلاب شوند.

فتح الله امینی ریاست شورای اسلامی روستای محلچه به عنوان آخرین سخنران این نشست با اشاره به کارهای مهمی که در مدت کوتاه شهرستان شدن اوز انجام شده است از جمله ارتقاء و استقرار 34 اداره در این شهرستان از فرماندار و همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر نموده و خاطرنشان کرد قطعا مردم منطقه در انتخابات آتی حضور پرشوری خواهند داشت.

در این نشست، سرهنگ جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر استان، مهندس علیپور فرماندار شهرستان اوز، سرگرد سلمانپور فرمانده سپاه، سرهنگ محمدیان فرماندهی نیروی انتظامی، آقایاری بخشدار مرکزی، اعضاء شوراها و دهیاری های فیشور و محلچه و علماء و معتمدین این دو روستا شرکت داشتند.