اجرای طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در منازل مددجویان فیشور

دوشنبه 21 تیرماه 1400، جلسه مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه با حضور ریاست کمیته امداد امام شهرستان اوز و اعضاء هیأت مدیره این مرکز در منزل امام جمعه فیشور برگزار گردید.

امام جمعه فیشور با اشاره به زیاد بودن راههای خیر تأکید کرد، می بایست کارهای خیر اولویت بندی شود و در حال حاضر مهمترین اولویت نیازمندان منطقه، مسکن و اشتغال می باشد. شیخ محمدعزیز حنیفی افزود در حال حاضر خیلی از جوانان حتی توانایی خرید زمین هم ندارند و برای اینکه این جوانان ازدواج کرده و سر و سامانی بگیرند، می بایست مؤسسات مربوطه و خیرین مشکل گشای آنان باشند.

ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اوز نیز ضمن تقدیر و تشکر از جانب خودش و مدیر کل کمیته استان از مردم فیشور و محلچه که در افتتاحیه دفتر مرکز نیکوکاری فیشور و محلچه همکاری لازم را نمودند خاطرنشان کرد در حال حاضر طرح نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در برخی از خانه های مددجویان فیشور و محلچه که شرایط لازم را داشتند در حال اجرا می باشد و در زمینه صنایع دستی نیز کارگاه آموزشی گیوه دوزی برگزار گردیده و کسانی که در این کارگاه مشغول به کار شوند، تولیدات آنان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد. دکتر محمد دهقان تأکید کرد هر شخص نیازمندی که بخواهد شغلی ایجاد کند مسلما از طرف کمیته حمایت خواهد شد. وی افزود در زمینه اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان نیز کمیته برنامه خوبی دارد به این صورت که اگر چنانچه یکی ار خیرین هر مبلغی را که در صندوق امداد ولایت واریز نماید به همان مقدار کمیته نیز پول واریز خواهد کرد و مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه می تواند این پول را به صورت قرض الحسنه بدون دریافت سود در اختیار نیازمندان قرار دهد. دکتر دهقان با تأکید بر ضرورت تشکیل شورای زکات و ساماندهی گوشت قربانی در ایام عید قربان جهت توزیع هر چه بهتر بین نیازمندان افزود کمیته امداد امام با همکاری مرکز نیکوکاری آماده ارائه خدمات در زمینه های مختلف از جمله ساخت مسکن و تهیه جهیزیه و اشتغال زایی و غیره می باشد.

در پایان این جلسه مقرر شد که نشست اعضاء هیأت مدیره مرکز نیکوکاری فیشور و محلچه در تاریخ 5 و 20 هر ماه بعد از نماز عشاء برگزار گردد.