از کتابدار کتابخانه امیر میرزایی فیشور تجلیل شد.

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و روز کتابدار، با حضور فرماندار، شهردار، رئیس دفتر نماینده مجلس، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد و کتابخانه های عمومی و کتابداران جلسه ای امرو ۲۵ آبان در سالن فرمانداری اوز برگزار شد.

در ابتدای این نشست فوزیه زارع سرپرست کتابخانه‌های اوز ضمن تبریک این روزبه کتابداران گفت: نام‌گذاری ۲۴ آبان به‌عنوان روز کتابدار و کتاب‌خوانی فرصتی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه است وی گفت هدف اصلی کتابخانه‌ها خدمت به اجتماع است. زارع گفت باوجوداین که  ۴ ماه از اداره شدن کتابخانه می‌گذرد، خوشبختانه شاهد موفقیت‌های زیادی بوده هستیم. باوجود کرونا فعالیت‌های زیادی را در فضای مجازی برگزار کرده‌ایم. او از مشارکتی شدن کتابخانه بانو خبر داد و درزمینهٔ پویش کتاب رتبه‌های کتاب‌خوانی کشوری داشته‌ایم و کتابخانه خضری درزمینهٔ ترویج کتاب‌خوانی جز ۳۱ کتابخانه برتر کشور انتخاب‌شده و مدال برنز یونیسف در سطح جهانی داشته‌ایم. وی از افتتاح کتابخانه توماج هنری خبر داد.

در ادامه فرماندار و سایر مسئولان  ادارات و کتابداران ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به سخنرانی پرداختند.

فاطمه گل حقیقت مسئول خانه فرهنگ و کتابخانه امیر میرزایی فیشور : هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین روز کتابدار را به کتابداران شهرستان اوز و عموم مردم تبریک میگم و امیدوارم با اتحاد و همدلی دست به دست هم بدهیم و در ترویج کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم تا روزی که کتاب را به همه خانه ها وارد کنیم و هر ایرانی یک کتابخوان باشد و ان شاالله کاری کنیم که نسل آینده ما نسلی باشد که کتاب را با عشق بخواند نه از روی اجبار …

در پایان مراسم از کتابداران کتابخانه های شهرستان اوز شامل عمومی اندیشه، بانو صفیه خضری، کودک و نوجوان اوز، ام الخیر، فردوس قلات و میرزایی فیشور با اهدای لوح تقدیر شد.