برپایی میز خدمت در فیشور با حضور فرماندار و کلیه ی مدیران ادارات شهرستان اوز

جمعه بیست و هشتم مردادماه 1401، فرماندار شهرستان اوز و رؤسای کلیه ی ادارات این شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد جامع فیشور، پاسخگوی مطالبات و تقاضاهای مردم فیشور و محلچه شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور در این دیدار، رئیس دادگستری، بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصناف، منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، آبفا، اوقاف، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام، دارایی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، برق، گاز، مخابرات، شورای شهر، امام جمعه فیشور، دهیار و اعضاء شورای فیشور و محلچه حضور داشتند. پس از برنامه ی دیدار با مردم در قالب میز خدمت، همه مسئولین در نماز جمعه شرکت نمودند و امام جمعه فیشور نیز طی خطبه ی این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی به صورت چکیده به اهم درخواستها و مطالبات مردم اشاره نمود. شیخ محمد عزیز حنیفی از جمله مطالبات مردم را ارتقاء به بخش و شهر، اختصاص زمین برای جوانان، ارائه خدمات شبانه روزی در درمانگاه فیشور با حضور پزشک و پرسنل مربوطه، تسریع در توسعه طرح هادی ، ساماندهی موضوع آب، استقرار ماشین آتش نشانی، جابه جایی تیر برقهایی که در وسط خیابان و کوچه قرار گرفته اند عنوان نمود. پس از ادای نماز جمعه، فرماندار شهرستان اوز ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین فیشور و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت در طول یک سال را تبیین نمود. وی اهم این خدمات را مهار کرونا، بیمه رایگان سلامت، کاهش بدهیهای دولت به بانک مرکزی، مثبت شدن تراز تجاری کشور و نهضت ملی مسکن عنوان نمود. محمد محمدی افزود مشکل زمین مورد نظر جهت واگذاری به متقاضیان تقریبا حل شده و در آینده ای نزدیک اختصاص پیدا می کند. وی اضافه کرد اعتبارات سال 1401 شهرستان اوز بالای 42 میلیارد تومان می باشد و نسبت به سال گذشته بیش از صد در صد افزایش پیدا کرده است.
فرماندار شهرستان اوز در پاسخ به برخی از مطالبات مردم که توسط امام جمعه مطرح گردید عنوان کرد، برای شبانه روزی شدن درمانگاه جهت استقرار پزشک نیاز است که یک پانسیون در مجموعه درمانگاه توسط خیرین احداث شود. در مورد روشن شدن وضعیت آب نیز از عطوفت ریاست آبفای شهرستان درخواست کرد حداکثر تا یک ماه آینده این قضیه را حل نماید. راجع به تأمین ماشین آتش نشانی و ماشین حمل زباله گفت با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مذاکراتی شده و قول پیگیری داده است.

پس از پایان مراسم، تاج الدین محمدی دهیار فیشور، مردم و مسئولین را به صرف ناهار در مسجد کاکابدرالدین سلیمان دعوت نمود.