برگزاری کارگاه مادر و کودک در پارک جنگلی فیشور

جمعه 23 مهرماه 1400 کارگاه مادر و کودک با حضور 37 نفر از مادران به همراه کودکانشان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با مربیگری فاطمه بادپا در پارک جنگلی فیشور برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری پشور هدف از تشکیل این کارگاه که به همت مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه و با همکاری خانه فرهنگ فیشور و کمیته امداد امام خمینی شهرستان اوز برگزار شد انتقال مهارتهای لازم به مادران بوده و موضوعاتی از قبیل: اعتماد به نفس کودکان، فواید بوسیدن کودک، راهکارهایی برای بچه های لجباز، چه بچه هایی خوشبخت هستند، تنبیه کودکان، خطراتی که کودکان را احاطه می کند و رابطه مادر و فرزند مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. فاطمه بادپا افزود در این جلسه در مورد چگونگی تداوم این کارگاه، فرم نظرسنجی بین شرکت کنندگان توزیع شد و طبق آن مشخص شد بیشتر حاضرین موافق بودن که این کارگاه به صورت ماهیانه برگزار شود. وی خاطرنشان کرد جلسات بعدی به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد

لازم به ذکر است در این جلسه محمدعزیز محمدی آزاد مدیریت مرکز نیکوکاری مهر فیشور و محلچه و دو تن از اعضاء هیأت مدیره حضور داشته و در ابتدای جلسه شیخ عبدالله خانه باز ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان از دست اندرکاران اجرای این برنامه تشکر و قدردانی کرد.