جلسه هم اندیشی مرکز نیکوکاری فیشور و محلچه در زمینه ارائه خدمات به مددجویان

یکشنبه 22 اسفند 1400 و در آستانه سال نو، هیأت مدیره مرکز نیکوکاری فیشور و محلچه با حضور چند نفر از مهمانان در محل سالن کنفرانس دهیاری فیشور تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط شیخ عبدالله خانه باز شروع شد و در ادامه تاج الدین محمدی از اعضاء هیأت مدیره مرکز نیکوکاری ضمن ارائه گزارشی از خدمات مرکز خاطرنشان کرد یکی از فعالیتهای مهم در راستای اشتغالزایی و ایجاد درآمد ثابت برای مددجویان، نصب پنلهای خورشیدی در محل پشت بام منازل متقاضیان واجدالشرایط می باشد که امید می رود در آینده بتوانیم با ایجاد اشتغال مشکلات معیشتی مددجویان را مرتفع نماییم. وی تأکید کرد یکی از مهمترین موضوعاتی که مرکز پیگیر آن می باشد و امید می ورد با همکاری مسئولین و خیرین محقق گردد، موضوع تأمین مسکن جوانان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست می باشد.

در ادامه این جلسه هر یک از شرکت کنندگان نکته نظرات خود را در زمینه پیشبرد اهداف مرکز بیان نموده و تأکید کردند جلسه آینده در  هفته اول فروردین ماه و با حضور خیرین و فعالین اجتماعی برگزار گردد.

در این جلسه محمدعزیز محمدی آزاد، احمد نعمتی، عبدالله خانه باز، شاکر عبدی، عبدالعزیز نصریانی، تاج الدین محمدی، گلستان کفاش و فاطمه بادپا از اعضاء هیأت مدیره و عبدالحمید عبداللهی، احمد حقیقت، احمدنور نامور و فاطمه گل حقیقت به عنوان مهمان حضور داشتند و عبدالحمید عبداللهی و احمد حقیقت به گروه هیأت مدیره مرکز نیکوکاری اضافه شدند.