دفتر مدرسه فوتبال فیشور افتتاح شد

چهارشنبه 19 آبان ماه 1400 با حضور جمعی از مسئولین ورزشی و معتمدین و مسئولین، دفتر مدرسه فوتبال فیشور واقع در بولوار وحدت افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری پشور آیین افتتاحیه با تلاوت قرآن توسط همت الله خانه باز عضو مدرسه فوتبال فیشور و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ادامه حبیب الله قادری به نمایندگی از مدرسه فوتبال فیشور به بیان مطالبی در مورد تاریخچه فوتبال فیشور و همچنین معرفی امکانات و فضاهای ورزشی و مربیان مدرسه فوتبال پرداخت. شاکر عبدی ریاست شورای اسلامی فیشور نیز طی سخنانی چشم انداز پیشرفت نونهالان مدرسه فوتبال را جهانی دانست و افزود تمام تلاش خود را در زمینه خدمتگزاری به ورزشکاران در سطوح و رشته های مختلف به کار خواهیم بست. در ادامه، مهرداد پیشداد ریاست هیأت فوتبال شهرستان اوز با ابراز خرسندی و خوشحالی از امکانات مجموعه ورزشی پهنویه تأکید کرد این نونهالان آینده سازان این دیار هستند و می بایست همه دست در دست هم برای پیشرفت این عزیزان تلاش کنیم. فرهاد مؤید سرمربی تیم برکه خنج نیز بر کشف استعدادهای درخشان و آماده نمودن زمینه ی ارتقاء آنان توسط مردم و مسئولین محلی و منطقه ای تأکید نمود. سخنران ویژه این مراسم حسینعلی حسینی نسب فرهنگی باسابقه فیشور بود که ضمن بیان خاطراتی از گذشته فوتبال فیشور، خطاب به ورزشکاران خاطرنشان کرد که ورزش کردن مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه شخص ورزشگار سحرخیز است و با ادای نماز صبح و ذکر و یاد خداوند روزش را شروع نموده و در طول روز با ورزش و تغذیه سالم زمینه سلامتی خود را فراهم می آورد و همچنین با اخلاق خوب و تربیت صحیح، برخورد مناسبی با اقشار مختلف جامعه خواهد داشت.

لازم به ذکر است مدرسه فوتبال فیشور از سال 1395 کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر نزدیک به 170 نفر فوتبال آموز در این مدرسه مشغول آموزش هستند. عبدالهادی رنجبر مؤسس و مدیر فنی فوتبال آموزان و یوسف یوسفی، قدرت الله حبیبی و شاکر شیخ عبدلی در کسوت مدیریت مدرسه فوتبال فعالیت می کنند.