دیدار بخشدار مرکزی اوز از خانواده شهداء فیشور

امروز پنج شنبه ششم شهریورماه 99 بخشدار مرکزی اوز به همراه دهیار فیشور به مناسبت هفته دولت از خانواده شهداء فیشور دیدار کردند.

بخشدار مرکزی اوز در دیدار از خانواده های شهید شایان و شهید قادری ضمن گرامیداشت ایام محرم تأکید کرد با تفکر در زندگی امام حسین(ع) که نوه رسول خدا (ص) و سرور و سالار شهیدان می باشند سعی کنیم از این امام بزرگوار الگو گرفته و همیشه در راه امر به معروف و نهی از منکر و ظلم ستیزی ثابت قدم باشیم. آقایاری خاطرنشان کرد ما به عنوان نماینده دولت با افتخار در خدمت خانواده شهداء هستیم و انتظار می رود آنان نیز ارتباط خود را با مسئولین حفظ کرده و مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند. آقایاری از دهیار فیشور تقاضا کرد در مورد نظافت و روشنایی گلزار شهداء توجه ویژه ای به خرج دهند.

بخشدار مرکزی اوز پس از دیدار از خانواده شهداء از پروژه آسفالتکاری خیابانها و پارک  جنگلی فیشور بازدید کرد. دهیار فیشور نیز ضمن ارائه گزارشی از پروژه های در حال اجراء در مورد آسفالت خیابان مسجد قدس تا مسجد کاکابدرالدین سلیمان خاطرنشان کرد که آسفالت این خیابان به طول 1100متر طول و تقریبا 12 هزار متر مربع به همت خیرین محلی در حال اجرا می باشد. سلیمانی افزود در محله آفتاب نیز آسفالت خیابانها در حال اجرا بوده و مقداری از آن نیز مانند خیابان محمودی به اتمام رسید است. بخشدار مرکزی نیز خواستار اجرای باکیفیت پروژه ها شد و در این زمینه با مهندس عبادی بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان بخشدار مرکزی از پارک جنگلی فیشور دیدار نموده و ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت قابل ملاحظه این مکان تفریحی از همه خیرین و دست اندرکاران پروژه های مختلف فیشور تقدیر و تشکر نمود.