راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز دهستان فیشور برگزار شد

جمعه نهم ارديبهشت ماه ١٤٠١ همزمان با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، مردم هميشه در صحنه ي فيشور بعد از اداي نماز جمعه از مسجد جامع فيشور تا مسجد كاكابدرالدين سليمان راهپيمايي كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فيشور در اين راهپيمايي كه اقشار مختلف مردم از جمله روحانيون، نيروي انتظامي، بسيج، بخشدار مركزي، شورا و دهياري و عموم مردم نمازگزار شركت داشتند، با حمل پرچم فلسطين و سر دادن شعارهايي در محكوميت اعمال ددمنشانه و جنايتكارانه اسرائيل در سراسر جهان خصوصا در فلسطين اشغالي، همبستگي خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام نمودند.

در ادامه اين مراسم، انسيه گلابي بخشدار مركزي بخش اوز سخناني به شرح زير ايراد نمود:

 

 

 

 

 

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شد، روز مقدسی که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ماندگار امام راحل (ره)  برای حمایت از فلسطین تعیین گردید تا مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع شده جهان اسلام است. در این روز مراسم متعددی در کشورهای مختلف جهان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

در این روز مسلمانان و آزادی خواهان جهان به صورت هماهنگ و متحد به حمایت از مظلومین عالم بویژه مردم قهرمان فلسطین به پا خواسته و انزجار خود را از ظلم و زورگویی در تمام دنیا اعلام می‌کنند.

بی تردید حمایت ما از ملت قهرمان فلسطین تا آزادی قدس شریف و رهایی اولین قبله گاه مسلمین از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم روزه دار و حق طلب، از درگاه خداوند متعال شکست استکبار جهانی و ایادی ظالم آن بویژه اسرائیل غاصب را مسئلت نمایم.

در پايان مراسم راهپيمايي امام جمعه فيشور شيخ محمدعزيز حنيفي از شركت گسترده و پرشور مردم تقدير و تشكر نموده و رياست شوراي اسلامي فيشور قطعنامه روز جهاني قدس را قرائت نمود.