محمد علی فیشوری کاندیدای ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی روستای فیشور

عبدالله نامور:پایگاه اطلاع رسانی فیشور در راستای عمل به رسالت و وظایف خود و همچنین ایجاد شور انتخاباتی و آشنایی هر چه بیشتر همشهریان عزیز با کاندیداهای ششمین دوره انتخابات روستای فیشور این امکان را ایجاد نموده تا هر کدام از نامزدها به معرفی خود پرداخته و با تبیین اهداف و برنامه های خود زمینه انتخاب اصلح را برای همشهریان فراهم نمایند.

محمد علی فیشوری کاندیدای ششمین دوره ی شورای اسلامی روستای فیشور

محمدعلی فیشوری فرزند غلامحسین متولد 1352 دارای مدرک دیپلم انسانی

می دانم  هر گونه وعده ی دروغ پیگرد الهی دارد. پس وعده نمی دهم ؛ تلاش می کنم تا تغییر ایجاد کنم.

سالها در فیشور حضور نداشتم و دغدغه ی مردم روستایم را نمی دانستم، اما بعد از بازگشتم همانند بسیاری از شما کاملا در بطن مشکلات و مسایل فیشور بوده ام.

چون بنده خودم شاغل هستم دغدغه ی صاحبان کسب و کار در روستا را می دانم و حمایت از مشاغل کوچک فعال در روستا از وظایف من خواهد بود .

حدود چند سال است که با بهداشت و دهیاری فیشور داوطلبانه همکاری می کنم و مسئول هلال احمر روستا هستم و در جریان اکثر مشکلات روستا از قبیل آب و برق و … می باشم.

مطمئنا همه ی افرادی که در این دوره کاندید شده اند، فقط برای همکاری جهت رفع مشکلات و موانع پا به میدان گذاشته اند و هر کدام که انتخاب شوند همانها اصلح تر هستند من نیز در این راستا با توجه به نیاز فیشور و پتانسیلی که در خود می دیدم برای کاندید شدن پا به صحنه گذاشتم.

منتخب مردم باشم سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و اگر نباشم همچنان  داوطلبانه در خدمت دهیاری و بهداشت خواهم بود.