مدیریت برق شهرستان اوز در نشست مطبوعاتی عنوان کرد: کسانی که مکان استخراج کنندگان رمز ارزها را اطلاع دهند جایزه خوبی می گیرند.

شاکر شیخ عبدلی: یکشنبه نهم خردادماه 1400 نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه شهرستان اوز (رشا) با مدیریت توزیع برق شهرستان اوز در محل این اداره برگزار گردید.

در این نشست که مدیران و خبرنگاران مطبوعات و پایگاههای اطلاع رسانی پسین اوز، با پیام دانش، اوز امروز، موزه و پشور حضور داشتند، مدیریت برق شهرستان اوز ضمن تشریح عملکرد این مدیریت در مدت زمان کوتاهی که از ارتقاء آن می گذرد و ضمن تشکر از همکاری فرمانداری، بخشداری، شوراها و دهیاران منطقه در جهت همکاری با اداره برق خصوصا در زمینه روشنایی از مردم درخواست کرد در مصرف برق صرفه جویی نمایند تا بتوانیم در این فصل گرم با مدیریت صحیح،خاموشی نداشته باشیم. لشکری تأکید کرد با توجه به اینکه یکی از دلایل مصرف زیاد برق و خاموشی ها مربوط به استخراج کنندگان رمزارزها می باشد، چنانچه کسانی مکان آنها را به ما اطلاع دهند جایزه خوبی دریافت می کنند و از این طریق می توانند در جهت همکاری با اداره برق نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی داشته باشند.

مدیریت برق شهرستان اوز افزود در این مدت که بیماری کرونا همه گیر شده است سعی ما بر این بوده که حتی الامکان مراجعه حضوری را کاهش دهیم و یکی از مواردی که مردم می توانند در جهت عدم مراجعه حضوری از آن استفاده نمایند، نصب اپلیکیشن برق من بر روی گوشیهای خودشان می باشد. با مراجعه به این اپلیکیشن، هر مشترک تقریبا تمام خواسته هایی که از اداره دارد را می تواند انجام دهد.