مراسم اختتامیه مکتبخانه های زمستانه فیشور برگزار شد

سه شنبه شب نهم فروردین ماه 1401 مراسم اختتامیه مکتبخانه های زمستانه فیشور با حضور علماء، معتمدین، معلمین،قرآن آموزان و والدینشان در محل سالن اجتماعات مسجد سیدنا بلال برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این مراسم با تلاوت قرآن توسط شیخ عادل دربه شروع شد و سپس امام جمعه فیشور طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از معلمین مکتبخانه ها و تشویق قرآن آموزان تأکید کرد باید با عزمی جدی سعی کنیم مساجد را آباد نمائیم و مسئله نماز را از اهم مسائل قرار دهیم.شیخ محمد عزیز حنیفی با یادآوری اهمیت ماه مبارک رمضان که در آستانه ورود به آن قرار داریم به مؤذنین و امامان مساجد توصیه کرد تا در امر اذان و امامت کمال دقت نموده و به نحو احسن انجام دهند. در ادامه مراسم حافظ محمد خانه باز گزارشی از فعالیت مکتبخانه ها در طول زمستان ارائه نمود. مسئول امور قرآنی فیشور افزود در طول زمستان بیش از 320 قرآن آموز زیر نظر سی نفر از معلمین بومی در مکتبخانه های سیدالشهداء، توحید و سلمان فارسی در دو قسم خواهران و برادران مشغول تعلیم و تعلم بودند. سخنران دیگر این مراسم شیخ قطب الدین زاهدیان مسئول معاونت امور قرآنی مجتمع دینی خنج بود. وی ضمن اظهار خرسندی از فعالیتهای چشم گیر قرآنی در فیشور خاطرنشان کرد با توجه به پتانسیلی که در فیشور وجود دارد امید می رود روز به روز شاهد پیشرفت در امور قرآنی و مکاتب باشیم و هر مسجد را به یک مکتبخانه تعلیم قرآن تبدیل نمائیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایز از معلمین و دانش آموزان تقدیر شد.

لازم به ذکر است شورای دینی فیشور زیر نظر مجتمع دینی خنج و در قالب سه معاونت امور قرآنی، معاونت اجتماعی و معاونت امور مالی و اداری و با مدیریت شیخ عبدالله خانه باز در حال فعالیت می باشد.