نشست فضای مجازی اوز برگزار شد.

به گزارش پسین اوز پنجشنبه ۱۵ آبان ۹۹ نشستی با حضور صفدر منشی معاون فرماندار، سرگرد سلمانپور فرمانده سپاه پاسداران، سرهنگ هوشیار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولان  پسین، پیام، پشور و مربوطی در تالار فرمانداری برگزار شد.

عبدالعزیز نصریانی نیز به نمایندگی از پایگاه اطلاع رسانی پشور در این جلسه حضور داشت.

پس از سخنرانی معاون فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران اوز و جانشین فرماندهی  نیروی انتظامی اوز نمایندگان پایگاه های مجوز دار شهرستان اوز نظرات و پیشنهاد های خود را مطرح کردند.

ابراهیم احمدی مدیر مسئول پیام اوز گفت: رسانه بین مردم و مسئولان قرار دارند. ما سه عامل را مدنظر داریم. ۱- خط قرمز را رعایت کنیم. ۲- از تخریب پرهیز کرد. ۳- فضای نقد و انتقاد تعطیل نشود. وی افزود: ما در مقابل دولت و مردم مسئول هستیم. و باید رسالت خویش را انجام دهیم در غیر این صورت تبدیل به روابط عمومی ادارات می شویم.

عبدالعزیز نصریانی مدیر پایگاه خبری پشور اظهار داشت: باید سعی شود مطالبات مردم در رسانه منعکس گردد. تا حسن اعتماد مردم نسبت به رسانه افزایش یابد. در غیر این صورت مردم احساس می کنند بین مسئولان و رسانه تبانی هست. نصریانی به قصد و غرض رسانه های خارجی اشاره کرد و گفت: آنان قصد تخریب دارند ولی ما قصد همدلی و مشارکت داریم.

مرتضی اسماعیلی مدیر مسئول پایگاه مربوطی از پاسخگو بودن رسانه های مجوزدار صحبت کرد و افزود: گروه های مجازی در جامعه می تازند و می نویسند و مسئول هم نیستند ما باید انتقاد درست را منعکس کرده تا مسئولان هم پاسخ لازم را بدهند.

حمیرا نامدار از پسین اوز از عدم همکاری برای تعیین نماینده صداوسیما با توجه به نامه نگاری متعدد گلایه کرد و خواستار اقدام عملی شد.

احمد خضری مدیر مسئول پسین اوز گفت: نشریات مجوزدار پاسخگو و پیوسته طبق مقررات اقدام کرده اند. اما لازم است نشستی با مدیران گروه های مجازی برقرار شود تا آنان هم نظرات خویش را اعلام کنند. وی افزود: در این نشست مسئول اداره فرهنگ و ارشاد و همه رسانه های شهرستان باید حضور می داشتند. خضری از فرمانداری درخواست کرد به مسئولان اعلام کنند تا در برگزاری نشست مطبوعاتی همکاری داشته باشند.