هانی عبادی کاندیدای ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی روستای فیشور

عبدالله نامور: پایگاه اطلاع رسانی فیشور در راستای عمل به رسالت و وظایف خود و همچنین ایجاد شور انتخاباتی و آشنایی هر چه بیشتر همشهریان عزیز با کاندیداهای ششمین دوره انتخابات روستای فیشور این امکان را ایجاد نموده تا هر کدام از نامزدها به معرفی خود پرداخته و با تبیین اهداف و برنامه های خود زمینه انتخاب اصلح را برای همشهریان فراهم نمایند.

هانی عبادی کاندیدای ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی روستای فیشور

هانی عبادی فرزند علی متولد1368، دارای مدرک کارشناسی  مهندسی عمران –  1391 دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ، کارشناسی ارشد مهندس عمران گرایش مهندسی زلزله –  1398  دانشگاه خوارزمی – تهران

مسئولیتهای کنونی: ناظر روستایی بنیاد مسکن شهرستان اوز و کارشناس و نماینده ناظر عالیه بنیاد مسکن اوز در طرح جامع اقدام ملی  مسکن  در شهر اوز .

اینجانب هانی عبادی کاندید شورای اسلامی روستای فیشور، اعلام می دارم که هدف بنده از کاندید شدن در این دوره از شورای اسلامی، ایجاد همدلی و اعتماد دوباره و پیوند بین مردم و شورا می باشد. همه ما امروزه با مشکلات فیشور آشنایی داریم، مسائل و مشکلاتی که عزم راسخ شورای آینده و مردم را می طلبد، اگر بخواهم این مشکلات را با شما مردم فهیم در میان بگذارم بدین شرح است :

1-امروزه یکی از معضلات پررنگ روستای ما ساخت وساز غیر مجاز  و عدم خدمات رسانی به بخش بزرگی از محدوده روستا می باشد ، که ریشه ی این مشکل را در عدم بازنگری طرح هادی روستا می بینم که با گذشت چندین سال از عمر آن هیچ گونه توجه و پیشبردی در تغییر آن در سالیان قبل صورت نگرفته است.که با تلاش خیرین و همکاری با بنیاد مسکن اوز توانسته ام تا حدودی نسبت به محقق شدن این امر سرعت بیشتری بخشم که ان شاءالله در شورای بعدی با بازنگری مناسب این طرح  مشکلات روستا در این حوزه کاهش یابد.

2-امروزه روستای ما با کمبود شدید و گرانی سر سام آور زمین مواجه است، اما توزیع نامناسب و بدون رعایت عدالت اجتماعی بر این زخم، نمک بیشتری پاشیده است. و با عدم شفاف سازی در واگذاری زمین و لابی گری حامیان افراد به ظاهر خادم، شاهد عدم عدالت اجتماعی بوده ایم. و این دلواپسان با شعارهای تفرقه انگیز قصد جداسازی مردم از همدیگر را داشته تا به اهداف و مقاصد منفعت طلبانه خود دست یابند، و شاید اکثر مردم به این مطلب آگاه نباشند که در واگذاری های زمین که در سالیان اخیر رخ داده است اکثر متقاضیان فاقد صلاحیت و بعضا متمول بوده اند.

حال آن کسانی که با دست درازی به زمین های شهرک های بنیادی به صورت غیر قانونی  اقدام به حامی پروری با دادن برگ معرفی زمین به بنیاد مسکن نموده، و بعضا بعضی از این عزیزان با عقب نشینی و… با وعده های نابجا درگیر  مشکلات عدیده ای شده اند، لذا سخن بنده این است که سعی نکنیم با تزویر و ریا از اعتماد مردم سوء استفاده کنیم و به جهت کسب قدرت ، باور مردم به خدمت گزاران واقعی را مخدوش کنیم.

قطعا در برنامه بنده احقاق حقوق مردم و برخورد با یغما گران است. و ان شاء الله  با برنامه مناسب و شفاف و با اصلاح ساختاری واگذاری زمین ، با همکاری بنیاد مسکن شهرستان اوز و آماده سازی زیرساخت مناسب در شهرکهای بنیادی شاهد روال مناسب تر و البته کاملا شفاف در این مقوله خواهید بود.

همانگونه که یکی از دغدغه های بنده اجرای زیر ساخت در شهرک غربی (محله شیخ )  فیشور می باشد که  این امر با مساعدت بنیاد مسکن اوز و پیگیریهای انجام شده در مرحله خرید لوله آب ، به جهت اجرای شبکه آب در این روستا می باشد.

3-همانگونه که همه ما می دانیم مشکلات شبکه آب فیشور به یک معضل جدی تبدیل شده است که متاسفانه در خطای راهبردی و نظارتی در عقد قرارداد خیرین با پیمانکار مجری شبکه آب باعث بروز مشکلات عدیده ای شده است  . لذا حل این معضل در اولویت کاری شورای آینده قرار خواهد داشت.

4- قطعا در شورای آینده با توجه به روند رو به رشد جمعیت ایجاب می کند به جهت خدمت رسانی بهتر، پیشرفت و توسعه سیاسی و اقتصادی لازم است که با تیمی فعال اقدام به ارتقا روستای خود به شهر نماییم. لذا این امر یکی از اهداف بنده و جزیی از تلاشهای شورای آینده میباشد.

سخن پایانی :  با هر رای شما آینده همگانی روستا تعیین می شود. نسبت به رای خود مسئولیت پذیر باشیم .