۲ مورد فوتی در فیشور و ۲۷ مورد مثبت جدید طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز گفت: عادی‌انگاری این روزهای مردم، سیر صعودی افزایش مبتلایان به کرونا را در شهرستان اوز به همراه داشته است و بیم آن می رود که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط کرونایی را به سوی تغییر رنگ این شهرستان بکشاند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز؛ دکتر نازنین رضایی در جلسه ستاد کرونا ؛ تنها رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی و انجام نکات بهداشتی و جلوگیری از دورهمی های خانوادگی مانع بروز پیک چهارم کرونا می‌شود و می‌تواند از بروز دغدغه‌های تازه این بیماری جلوگیری کند.
وي عادی‌انگاری کرونایی در بین مردم پس از پایان پیک سوم و افزایش سیر صعودی مبتلایان موجب شد تا زنگ خطر دوباره برای آغاز پیک چهارم به گوش برسد و تنها لحظه ای غفلت، بار دیگر پشیمانی را به همراه داشته باشد.
عضو ستاد كرونا شهرستان ؛ از شروع پیک چهارم کرونا در شهرستان اوز با ۲ فوتی کرونایی از فیشور و ۲۷ مورد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته که ۱۵ مورد از موارد مثبت ازروستای کهنه و شهرک توحید خبر داد و این وضعیت را بسیار حاد و حائز اهمیت توصیف و اظهار کرد : دورهمی های خانوادگی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سرایت بیماری در منطقه را افزایش داده و بیم این می رود در هفته های آینده مشکلات عدیده ای در شهرستان بوجود آید.
دکتر رضائی در ادامه از مردم خواست در صورت کوچکترین علائم مشکوک به مراکز منتخب در شهر اوز و روستاهای کوره و فیشور جهت انجام تست کرونا مراجعه نمایند و شرایط قرنطینه خانگی را رعایت کنند.