ایجاد مرکز نمونه گیری فعال کرونا در فیشور و کوره

عبدالعزیز نصریانی: چهارشنبه سوم دی ماه 99 پنجمین نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه با ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اوز در دفتر شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

دکتر رضایی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که زبان گویای مردم هستند تأکید کرد رسانه های اوز در پیشرفت و ترقی و شناساندن این شهرستان به دیگر مناطق نقش به سزایی دارند. وی افزود از هفدهم تیرماه سال جاری که شبکه افتتاح شده است بیشترین دغدغه ما موضوع کرونا بوده و تا کنون هم ادامه دارد. رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز ضمن برشمردن کارهای انجام شده جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد از 23 آذرماه که طرح حاج قاسم سلیمانی با هدف بیماریابی و کاهش مرگ و میر و انجام پیگیریهای مستمر با همکاری سپاه، فرمانداری، هلال احمر، یاوران شورا، دهیاریها،بسیج محلات، نیروی انتظامی و سایر ارگانها و همکاری ستودنی مردم اجرا شده است بحمدلله پیشرفت خوبی داشته ایم و امیدواریم باز هم با صبوری و همکاری مردم بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم. در جهت حمایت از خانواده های کم درآمد که دچار بیماری کرونا شده و قرنطینه بودند نیز از طرف سپاه و خیرین بسته های معیشتی به ارزش 112 میلیون تومان تهیه و توزیع گردیده است. دکتر رضایی افزود در فیشور و کوره نمونه گیری فعال کرونا وجود دارد و نمونه گیری اتباع خارجه نیز به صورت خاص در مرکز علی بن ابیطالب اوز انجام می شود. دکتر رضایی ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده در این مدت به فعالیتهایی همچون اخذ مجوز مشاوره ازدواج، راه اندازی مرکز ترک اعتیاد، اخذ مجوز داروخانه، راه اندازی سامانه سیب به صورت مستقل برای شهرستان اوز، اخذ مجوز استخدام بهورز و موارد دیگر اشاره نمود.

دراین نشست نمایندگان پایگاههای خبری و رسانه های پسین اوز، پیام دانش، فیشور، موزه اوز و اوز امروز حضور داشته و سئوالات خود را مطرح نمودند.                                نوشته: عبدالعزیز نصریانی