جلسه هماهنگی مسابقات جام پرچم در فرمانداری اوز برگزار شد

چهارشنبه ۱۷ فروردین1401 جلسه ای با حضور محمدی فرماندار، گلابی بخشدار مرکزی، منشی بخشدار بیدشهر ، هاشم پور رییس اداره ورزش و جوانان ، کفاش رییس هیات ورزش های روستایی و دهیاران و روسای کمیسیون های ورزش تمام روستاهای شهرستان اوز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور در این جلسه بعد از قرائت قرآن کریم، رییس اداره ورزش و جوانان اوز خاطرنشان کرد این شهرستان با داشتن 18 تیم فعلا در رتبه ی ۲۱ استانی قرار دارد ولی با توجه به پتانسیل بسیار بالای شهرستان آمار ضعیفی است. پیروز هاشم پور خواستار توجه بیشتر مسؤلین و همکاری اداره آموزش و پرورش در این زمینه شد.

فرماندار شهرستان اوز نیز  ضمن تبریک ماه پرفیض رمضان گفت موضوع تخصیص اعتبارات همیشه بر اساس ضابطه نیست و باید اهرم هایی داشته باشیم برای گرفتن اعتبارات و در این موضوع تعداد تیم ها اهرم هر شهرستان است. محمد محمدی در ادامه از لزوم توجه به خانم ها و استفاده از ظرفیت بانوان گفت و تاکید کرد می بایست شرایط و فضای مناسب برای مسابقات فراهم شود تا بانوان بدون دغدغه در این مسابقات حضور داشته باشند ‌. وی در ادامه افزود از دهیارها انتظار داریم که نسبت به موضوعات مختلف از جمله ورزش حساس باشند و توجه بیشتری به خرج دهند.

در ادامه این جلسه بخشدار مرکزی از هر روستا خواست با توجه به ظرفیت های موحود تعداد تیم های خود را دو برابر کنند. گلستان کفاش رییس هیات ورزش های روستایی نیز ضمن بیان آماری از تیم های روستاهای شهرستان، راهکارهایی برای همکاری بیشتر مردم ارائه نمود.

این مسابقات به صورت کشوری و در سطح شهرستان ها بعد از ماه رمضان برگزار می شود. تیم ها ابتدا در بخش خود مسابقه می دهند و بهترین تیم شهرستان به استان معرفی می شود. ‌