رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان: درمانگاه فیشور باید به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات ارائه کند

جمعه ششم خردادماه 1401 رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، فرماندار شهرستان اوز، بخشدار مرکزی، رئیس شبکه بهداشت و درمان اوز و جمعی از مسئولین بهداشتی و سیاسی لارستان و اوز ضمن بازدید از مرکز بهداشتی درمانی فیشور، کمبودها و مشکلات این مرکز بهداشتی را بررسی نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور در این دیدار که اعضاء شورای اسلامی و هیأت امناء و ریاست درمانگاه فیشور نیز حضور داشتند مواردی همچون شبانه روزی اداره شدن درمانگاه، رفع مشکل آب ساختمان پزشکان، استقرار دندانپزشک، اجرای استاندار ساختمان در حال احداث اورژانس و نظارت از طرف مسئولین مربوطه و احداث پایگاه بهداشتی مطرح شد. فرماندار شهرستان اوز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین فیشور که در همه ی زمینه ها فعال و تأثیرگذار هستند افزود با توجه به اینکه درمانگاه فیشور از نظر سازمانی شبانه روزی می باشد می بایست خدمات آن هم شبانه روزی باشد. محمد محمدی افزود مردم در این مورد تقاضایی بیش از این ندارند و می خواهند اگر بیمار شب مراجعه کند کسی باشد که وی را ویزیت نماید و چنانچه کمبود پزشک باشد می بایست با پیگیریهای لازم، یک نیروی پزشک و پرسنل مربوطه اضافه شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز طی سخنانی اظهار داشت مرکز بهداشتی درمانی فیشور شبانه روزی است و حق بیتوته از طرف دانشکده پرداخت می شود. محسن سلمان پور افزود هر ساعتی از شبانه روز که بیمار به درمانگاه فیشور مراجعه کند می بایست ویزیت شود چون اورژانسی بودن و یا نبودن بیمار به وسیله نگهبان و شخص عادی تشخیص داده نمی شود.

مهران سلیمانی نائب رئیس هیأت امناء مرکز بهداشتی درمانی فیشور در مورد لزوم احداث پایگاه بهداشتی فیشور اظهار نظر نموده و افزود جهت احداث این ساختمان به همراه پانسیون و زمین ورزش، خیّر آماده است و فقط مشکل زمین داریم. امیدواریم با اختصاص زمین مورد نیز جهت اجرای این طرح هر چه سریعتر بتوانیم شاهد احداث ساختمان مستقل پایگاه بهداشتی فیشور باشیم. عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان اوز افزود در ادامه بازدید صبح جمعه از مراکز بهداشتی درمانی سطح شهرستان، عصر همان روز در محل فرمانداری شهرستان اوز طی جلسه ای موضوعات مربوط به مراکز بهداشتی درمانی شهرستان اوز مورد بررسی قرار گرفته و با تأکید بیشتر، مسئولین مربوطه موظف به پیگیری و رفع کمبودها و مشکلات مطروحه از طرف مردم و مسئولین محلی شدند.