مردم فیشور در دیدار با استاندار فارس خواهان ارتقاء شدند

شنبه يازدهم تيرماه ١٤٠١ استاندار فارس محمدهادی ایمانیه به اتفاق حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه و محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز و رؤسای اکثر ادارات اوز در ادامه سفر منطقه اي خود به شهرستانهاي جنوبي، در محل مجتمع علمي آموزشي مرحوم محمد زمان پور فيشور با مردم اين دهستان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني فيشور استاندار فارس ضمن بازديد از مجتمع علمي آموزشي مرحوم زمان پور از باني خير اين مجتمع تقدير و تشكر نمود.محمدعزیز حنیفی امام جمعه فیشور، شاکر عبدی رئیس شورای اسلامی فیشور و فتح الله امینی عضو شورای شهرستان و استان به نمایندگی از مردم خواستار ارتقای فیشور به بخش شدند و انسیه گلابی بخشدار مرکزی علاوه بر تأیید در خواست مردم توضیحات فنی در باره طرح هادی فیشور داد و خواستار اصلاح طرح هادی فیشور  بر اساس شهر شد. حسین حسین زاده نماینده مردم در مجلس نیز درباره پیگیری ارتقا فیشور به بخش توضیحاتی ارائه داد.

محمدهادي ايمانيه با تأكيد بر اينكه وي با كليات اين موضوع موافق است افزود در مورد جزئيات طرح بخش شدن فيشور بحث و تبادل نظر كنيد و نتيجه ي جلسات و درخواست ارتقاء را به استانداري گزارش دهيد.

لازم به ذکر است مجتمع علمی آموزشی فرهنگی مرحوم محمد زمان پور در زمینی به مساحت 1640 متر مربع و با زیربنای 1700 متر مربع در دو طبقه احداث گردیده و پس از افتتاح، کلاسهای دانش آموزان مهد کودک سماء در این مکان آموزشی برگزار خواهد شد.  در حین بازدید تاج الدین محمدی دهیار فیشور و بال افکن معاون اداره کل بهزیستی استان فارس توضیحاتی درباره این مجتمع دادند.