مسابقات والیبال جام رمضان فیشور با قهرمانی تیم منتخب فیشور به پایان رسید

دوشنبه شب پنجم اردیبهشت ماه سال 1401 بازی فینال مسابقات والیبال جام رمضان فیشور بین تیمهای منتخب فیشور و مهاجرین به میزبانی پارک جنگلی فیشور و در زمین والیبال پارک با قهرمانی تیم فیشور به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور این مسابقات با حضور شش تیم خنج، بیدشهر، فیشور، مهاجرین فیشور، اوز و مهاجرین اوز و با حضور مسئولین محلی و منطقه ای و عموم مردم  در زمین پارک جنگلی فیشور برگزار گردید.

پیروز هاشم پور ریاست اداره ورزش و جوانان اوز طی سخنانی ضمن تقدیر و تحسین از نحوه برگزاری مسابقات و همچنین تشکر از بانی خیر زمین والیبال و فوتسال پارک اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و مسئولین بتوان گامهای مؤثرتری در زمینه ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش منطقه برداشت. علی حاجی پور مسئول برگزاری مسابقات نیز با اعلام این خبر افزود در سالهای گذشته مسابقات والیبال به میزبانی مسجد فاروق اعظم برگزار می گردید و امسال با توجه به آماده شدن زمین مناسب پارک جنگلی در این محل برگزار گردید. وی ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات شرکت داشتند افزود امید می رود مسئولین ورزش شهرستان اوز و دهستان فیشور با فراهم نمودن زیرساختهای لازم زمینه رشد و پیشرفت علاقمندان به این رشته را فراهم نمایند.

در پایان این بازیها تیمهای منتخب فیشور، مهاجرین فیشور و بیدشهر به ترتیب اول تا سوم شدند و جوایزی به رسم یادبود به آنها اهداء گردید.