معرفی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان اوز

به گزارش پایگاه خبری فیشور خانم انیسه گلابی طی حکم استاندار فارس به سمت بخشدار مرکزی فرمانداری شهرستان اوز منصوب و مشغول به کار شد.

انیسه گلابی فرزند غلامرضا متولد 1361 در شهر داراب، متأهل و دارای مدرک تحصیلی مهندسی معماری با داشتن 2 سال سابقه قراردادی در فرمانداری ویژه لارستان و 5 سال سابقه تجربی در رشته معماری و داشتن پستهای مشاور عمرانی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسئول مدیریت بحران کرونا در لارستان و کارشناس شهرسازی فرمانداری لارستان به عنوان بخشدار مزکزی شهرستان اوز مشغول به کار شد. وی تا کنون 3 بار از سوی استاندار فارس به عنوان مدیر برتر مورد تقدیر قرار گرفته است.

به گزارش پسین اوز و به نقل از فرماندار شهرستان اوز انتصابات جدید دیگری نیز به شرح زیر در فرمانداری شهرستان اوز صورت گرفت.
ضمن تشکر از زحمات سینا آقایاری در سمت بخشدار مرکزی اوز طی حکمی از سوی دکتر رحیمی استاندار فارس به سمت معاون فرمانداری منصوب و مشغول به کار شد.
صفدر منشی سرپرست معاونت فرمانداری و بخشدار بیدشهر ضمن تشکر و سپاس از زحمات وی در پست معاونت فرمانداری کماکان در سمت بخشدار بیدشهر ابقا و مشغول انجام وظیفه است.
علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان اوز با اعلام این مطالب اظهار داشت: امید است با این انتصابات در ارتقاء و اعتلای شهرستان اوز از هیچ کوششی فروگذاری نگردد.