همایش راههای پیشگیری از اعتیاد در فیشور برگزار شد

دوشنبه ششم تيرماه ١٤٠١ همايش راههاي پيشگيری از اعتياد و ضرورت آگاهی والدين در جهت پيشگيری از آلودگی جوانان به اين ماده خطرناک در سالن اجتماعات مجتمع علمی فرهنگی ميرزايی فيشور برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبری فيشور در این همایش که با همکاری کمیسیونهای فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی فیشور و اداره بهزیستی و مرکز مثبت سلامت شهرستان اوز برگزار شد الهام صمدانی عوامل جذب جوانان به مواد اعتیاد آور را ریشه یابی نموده و راههای پیشگیری از آلودگی جوانان را برای والدین تشریح كرد.
هرسال به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر، شعار ویژه‌ای از سوی سازمان ملل انتخاب می‌شود و پیرو آن شعار، اقدامات و فعالیت‌های لازم برای مقابله با موادمخدر و اعتیاد در سال پیش رو برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی می‌شود. «پرداختن به چالش‌های موادمخدر در حوزه سلامت و بحران‌های بشری» برای سال ۲۰۲۲ میلادی (۱۴۰۱ شمسی) انتخاب ‌شده است.
در پايان اين همايش، الهام صمدانی و فاطمه میراحمدی مسئول مرکز مثبت زندگی آمادگی خود را برای همکاری در زمینه های مبارزه با اعتیاد جوانان و همچنین ارائه راهكار در زمينه معضلات و مشکلات ازدواج جوانان اعلام نمودند .