اداره آبفای فیشور به زودی راه اندازی می شود

دومين نشست مطبوعاتی رشا دوشنبه ٢١ مهر ماه ٩٩ ساعت ١٣ در محل اداره آبفای شهرستان اوز با رئيس اداره ی آبفا با حضور مديران و خبرنگاران فيشور، پيام دانش اوز ، پسين اوز، پیام اوز، اوز امروز، موزه مردم شناسی اوز و مربوطی كهنه برگزار گرديد.


در ابتدای اين جلسه رئيس اداره آبفای شهرستان اوز ضمن تقدير و تشكر از اصحاب رسانه و همچنين فرماندار، بخشدار و دهياران و شوراهاي منطقه اوز، اهم فعاليتهاي خود در مدت تصدی اين پست را تشريح نمود.
در مورد شهر اوز، تعويض شبكه هاي سطح شهر به طول ٥ كيلومتر، اقدامات اوليه براي احياء دو حلقه چاه، اخذ مجوز مخزن ٥ هزار متر مکعبی از بودجه دولتي و يك مخزن به همين حجم توسط خيرين و همچنين تعمير پمپاژ و تعويض و تنظيم شيرآلات سطح شهر اشاره نمود.
مهندس عطوفت افزود از جمله فعاليتهای صورت گرفته در روستاها نيز می توان به اصلاح خط انتقال روستای كهنه، ساخت مخزن ٢٥٠ متر مكعبی گلار توسط خيرين، جانمايی يك حلقه چاه در روستاي كهنه و گلار به صورت مشاركتی و اصلاح شبكه آب اين دو روستا و همچنين خريداری ٣٥٠٠ متر لوله جهت اصلاح شبكه شهر اوز و توابع اشاره نمود.
در اين نشست هر يك از خبرنگاران رسانه هاي منطقه اوز نيز سئوالاتي مطرح نمودند كه توسط رياست اداره آبفا جواب داده شد.
مهندس عطوفت در پاسخ به سئوال خبرنگار پايگاه اطلاع رسانی پشور در زمينه ضرورت راه اندازي نمايندگی اداره آبفا در فيشور و همچنين احياء چاه علی آباد خاطرنشان كرد در صورتيكه از طرف دهياري يك اتاق در اختيار اين اداره قرار گيرد ما اداره آبفاي فيشور را راه اندازي می نماييم تا مردم بتوانند با مراجعه حضوری به راحتی مشكلات خود در زمينه آب را مرتفع نمايند. در مورد چاه علی آباد نيز تأكيد كرد در صورتيكه پرونده اين چاه از طريق شورا و دهياری در اختيار اداره قرار گيرد در اسرع وقت جهت احياء يا جابجايی چاه اقدام خواهد شد.
مهندس عطوفت افزود مشكل اصلي آب فيشور اختلاف حساب با پيمانكاري می باشد كه پس از اصلاح ٣٢ كيلومتر شبكه داخلی آب فيشور به وجود آمده و هم اكنون ما با مشكلی به نام لوله هاي قديم و جديد مواجهيم و تا اين مشكل بين پيمانكار و مسئولين محلی و خيرين حل نشود، عملا اداره آبفا كار خاصی نمی تواند انجام دهد.