حمایت از ایتام و برگزاری جشن عاطفه ها در دستور جلسه مشترک کمیته امداد اوز و مؤسسه نیکوکاری فیشور و محلچه

جمعه شب ٢٠ مردادماه ١٤٠١ جلسه اي با حضور رياست و معاونت كميته امداد امام خميني شهرستان اوز و اعضاء هيأت مديره مؤسسه نيكوكاري مهر فيشور و محلچه در محل دهياری فيشور برگزار گرديد.
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی فيشور، رياست كميته امداد ضمن تشريح خدمات اين كميته به مددجويان از اعضاء مؤسسه نيكوكاري تقاضا كرد در مورد طرح حمايت از ايتام با واريز مبلغی به صورت ماهيانه از طرف خيرين برای يكی از ايتام، اطلاع رسانی نموده و عموم مردم را جهت شركت در اين طرح تشويق نمايند. كامران بهرام قاري در مورد اشتغالزايی برای دهكهای يك تا پنج در قالب طرح توليد برق با پنل های خورشيدی نيز توضيحاتی داده و افزود متقاضيان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به كميته امداد مراجعه نمايند. برگزاري جشن عاطفه ها با تهيه‌ی بسته های لوازم التحرير برای دانش آموزان نيازمند، هر كدام به ارزش ٥٠٠ هزار تومان از ديگر مصوبات اين جلسه بود.
شيخ محمدعزيز حنيفي امام جمعه فيشور در ابتدای جلسه ضمن تقدير و تشكر از پرسنل كميته امداد و مؤسسه نيكوكاری مهر فيشور و محلچه تأكيد كرد اخلاص و شفاف سازی را سرلوحه كار خود قرار دهيد تا هم خداوند و هم مردم از شما راضی باشند.