دیدار فرماندار شهرستان اوز با مردم فیشور

شنبه 21 اسفندماه 1400فرماندار شهرستان اوز و هیأت همراه با حضور در روستاهای فیشور و محلچه با مردم و مسئولین محلی این دو روستا در محل پارک جنگلی فیشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور فرماندار و هیأت همراه در بدو ورود از روستای محلچه و مکانهای مختلف فیشور دیدار کرده و پس از ادای نماز مغرب با حضور در پارک جنگلی فیشور با مردم دیدار نمودند. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط شیخ عبدالله خانه باز شروع شد و در ادامه شیخ محمدعزیز حنیفی امام جمعه فیشور ضمن عرض خیر مقدم خدمت مهمانان با اشاره به توطئه و نقشه ی دشمنان در مقابله با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد مردم و مسئولین می بایست بسیار هوشیارانه در خنثی سازی این نقشه ها نقش فعال داشته باشند. رئیس شورای اسلامی و دهیار فیشور نیز طی سخنانی با اشاره به مطالبات مردم، اساسی ترین این مطالبات را ارتقاء سیاسی دهستان فیشور برشمردند. شاکر عبدی با اشاره به زیرساختها و امکاناتی که توسط خیرین در فیشور ایجاد شده است و با توجه به وسعت و جمعیت فیشور خواستار ایجاد نمایندگی ادارات مختلف در این دهستان شد. دهیار فیشور نیز خواستار ساماندهی وضعیت آب فیشور شد و خاطرنشان کرد به تنهایی نمی تواند جوابگوی خواسته های گسترده و به حق مردم باشد. تاج الدین محمدی خاطرنشان کرد منازل زیادی به علت نیاز و عدم توسعه ی به هنگام طرح هادی در خارج از طرح ساخته شده اند و بسیاری از آنها دارای آب و برق هستند اما نیاز مبرم دارند هر چه سریعتر گازکشی انجام شود و حتی برخی منازل آب و برق هم ندارند.

بخشدار مرکزی شهرستان اوز نیز تقاضای اصلی مردم فیشور را ارتقاء سیاسی دانست و افزود در این مدت کوتاه سعی کردم مشکلات مردم را شناسایی کرده و در زمینه ی رفع آنها تا حد ممکن تلاش و کوشش نمایم. انسیه گلابی خاطرنشان کرد احیاء چاه علی آباد یکی از ضروریات است و در مورد ساماندهی مسئله آب نیز می بایست هر چه سریعتر تکلیف شبکه قدیم و جدید آب مشخص شود. وی ضمن تقدیر از زحمات دهیار فیشور که تا پاسی از شب در حال خدمات رسانی می باشد افزود دهیاری فیشور درجه 6 است و باید چند نیروی مقیم داشته باشد.

فرماندار شهرستان اوز ضمن تقدیر و تشکر از اهالی فیشور و محلچه افزود شاید در گذشته به این دو روستا قدری کم توجهی شده است و به همین دلیل من هم پس از تصدی سمت فرمانداری، همین دو روستا را به عنوان اولین جا برای دیدار انتخاب کردم. محمد محمدی تأکید کرد برای ما هیچ شأنی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست و در همین مدت کوتاه من صفا و صمیمیتی که در بین مردم شهرستان اوز مشاهده کردم مثال زدنی و کم نظیر است. وی افزود اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه کاره است و خصوصا پروژه هایی که دولت تعهدات خود را در قبال آن عملی نکرده است. فرماندار شهرستان اوز در مورد ارتقاء سیاسی فیشور گفت نمی خواهم وعده ای بدهم که عملی نشود، چون قانون تقسیمات کشوری مشخص است و برای تشکیل یک بخش حداقل دو دهستان لازم است و هر دهستان حداقل باید دو روستا داشته باشد. اما به صراحت نمی توان گفت که امکان ندارد فیشور ارتقاء یابد ولی باید زیرساختهای لازم را فراهم کرد.

در پایان این مراسم به رسم یادبود توسط فرماندار یک نهال سرو در پارک جنگلی فیشور کاشته شد.