فرماندار شهرستان اوز: اگر درمانگاه فیشور کد شبانه روزی داشته باشد، حق مردم است که شبانه روزی اداره شود

سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 نشست اصحاب رسانه اوز با فرماندار این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری با حضور مدیران مسئول و پرسنل نشریات و پایگاههای اطلاع رسانی، اوز امروز، با پیام دانش، پسین اوز، پشور، موزه، پیام اوز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پشور در ابتدای این نشست، فرماندار شهرستان اوز ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی  تأکید کرد، رسانه در شهرستان اوز جایگاه ویژه ای دارد و این نشان از فرهنگ و استقبال مردم از نشریات و رسانه است. وی از مهمترین وعده ها و اقدامات دولت سیزدهم را مهار کرونا و دست زدن به اصلاحات اقتصادی به عنوان جراحی بزرگ عنوان کرد و افزود در گذشته مبالغ هنگفتی از سرمایه ممکلت در اختیار افراد خاصی قرار می گرفت و امید است با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، ثروت به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود.

محمد محمدی در پاسخ به مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی فیشور در زمینه ی شبانه روزی اداره شدن درمانگاه این روستا تأکید کرد چنانچه این درمانگاه کد شبانه روزی داشته باشد قطعا باید به صورت شبانه روزی اداره شود. وی افزود هفته آینده به اتفاق رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان ضمن بازدید از مرکز بهداشتی درمانی فیشور، این موضوع را پیگیری خواهد کرد. فرماندار شهرستان اوز در مورد توسعه طرح هادی فیشور خاطرنشان کرد مقداری در گذشته به این موضوع کم توجهی شده است و وقتی بستر برای ساخت و ساز مجاز فراهم نگردد برخی افراد دچار تخلف می شوند. وی افزود بازنگری طرح هادی فیشور شروع شده و قرار بر این است که این طرح در قالب یک شهر اجرا شود.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران مسئول نشریه ها و پایگاههای اطلاع رسانی مجاز شهرستان اوز سئوالات خود را مطرح نموده و فرماندار نیز به پاسخگویی آنها پرداخت.