ناصر هنر، مشاور استاندار فارس در امور اهل سنت، به شهرستان اوز می آید

ناصر هنر، مشاور استاندار در امور اهل سنت فارس، روز پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذرماه در سفری که به شهرستان اوز انجام می دهد، دیدارهای مختلفی با مسئولین، علما، مردم و خیرین را در شهرستان اوز انجام می دهد.

شریف بازرگانی

ناصر هنر، مشاور استاندار در امور اهل سنت فارس، روز پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آذرماه در سفری که به شهرستان اوز انجام می دهد، دیدارهای مختلفی با مسئولین، علما، مردم و خیرین را در شهرستان اوز انجام می دهد.

در این سفر ناصر هنر به همراه تعدادی از جماعت اهل سنت شیراز، به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اوز می پردازند.

در روز پنج شنبه دیدار با فرماندار، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و مسئولین شهرستان، دیدار با معتمدین اوز، بازدید از بیمارستان های امیدوار و راهپیمای اوز، بازدید و دیدار با معتمدین بخش بیدشهر و برنامه های روز جمعه بازدید از پروژه های مخزن آب و مسکن نهضت ملی، جلسه با معتمدین فیشور و محلچه، سخنرانی در نماز جمعه اوز، جلسه با جمعی از علما و اعضای شورای تامین شهرستان اوز است.

ناصر هنر متخصص کودکان که استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد، طی حکمی توسط محمد هادی ایمانیه در هفته وحدت امسال به عنوان مشاور استاندار در امور اهل سنت منصوب شده است.

ناصر هنر در گفتگوی اختصاصی اعلام نمود که تاکنون چندین جلسه با روحانیت، معتمدین، فرمانداران شهرستان های جنوبی فارس و همچنین جماعت اهل سنت شیراز برگزار نموده ایم و برنامه کوتاه مدت ما تا پایان سال ۱۴۰۲ مسافرت به همه شهرستان های جنو‌بی فارس و رصد خواسته های مردم این شهرستان هاست. ان شاالله از هم اکنون ضمن پایش خواسته های مردمی و خصوصا از اول سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی مدون، خواسته های مردم را کلاسه بندی نموده و ضمن بهره برداری از نظریات و مشاوره با معتمدین و فعالین اجتماعی و مشاورین خود در هر شهرستان، خواسته های آنان را پیگیری می کنیم.

هنر ضمن اعلام اینکه بایستی از مقامات خصوصا استاندار فارس به خاطر ایجاد سمت مشاور در امور اهل سنت تشکر نماییم، ابراز داشت که در این کار، مسئولیت بزرگی به ما سپرده شده است و در وحله اول بایستی خداوند مهربان را شاکر باشیم، ثانیا از وجود مردم قدردان منطقه خودمان ابراز سپاسگزاری نماییم. وی اعلام‌نمود که لازم است با توجه به وضعیت کلی جامعه، خواسته های خود را با صبر و‌ درایت مطرح نماییم و ضمن پیگیری مستمر، واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم.

لازم به ذکر است که ناصر هنر اهل بیدشهر شهرستان اوز می باشد. وی داماد عبدالغفار خضری اهل اوز و دارای ۲ فرزند می باشد . دفتر مشاور اهل سنت در طبقه اول ساختمان شماره ۲ استانداری واقع در میدان امام حسین شیراز مستقر است و هاجر توکلی همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی خواسته های مردم است.