پنجمین دوره جشنواره روز فیشور برگزار شد

سه شنبه 15 اسفندماه 1402، مراسم افتتاحیه جشنواره روز فیشور با حضور بخشدار مرکزی شهرستان اوز و هیأت همراه، امام جمعه و مسئولین محلی فیشور و جمعی از معتمدین و فعالین اجتماعی در پارک جنگلی فیشور شروع به کار کرد.

سه شنبه 15 اسفندماه 1402، مراسم افتتاحیه جشنواره روز فیشور با حضور بخشدار مرکزی شهرستان اوز و هیأت همراه، امام جمعه و مسئولین محلی فیشور و جمعی از معتمدین و فعالین اجتماعی در پارک جنگلی فیشور شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، در این جشنوار هفتاد غرفه شامل غرفه های صنایع دستی، مواد غذایی، پوشاک، بازی و سرگرمی و … از 15 تا 19 اسفندماه فعال بوده و شبهای 17 و 18 اسفندماه ماه نیز برنامه های متنوعی شامل تئاتر، سرود، حرکات ورزشی، سخنرانی و دف نوازی با حضور گسترده مردم و مسئولین محلی و منطقه ای برگزار گردید.

  اختتامیه پنجمین همایش روز فیشور با اجرای علوی از مجریان صدا و سیمای استان فارس آغاز شد.

شاکر عبدی رئیس شورا ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان از دست اندرکاران و حامیان این همایش که امسال غرفه ها حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است تشکر کرد. محمدی دهیار فیشور نیز به معرفی فیشور پرداخت و چکیده ای از فعالیت های دو سال شورا و دهیاری که با کمک های خیرین، مردم و دهیاری و شورا بوده بیان کرد و از مسئولین نیز درخواست ارتقاء فیشور داشت.

 انسیه گلابی بخشدار مرکزی شهر اوز  اظهار داشت: سپاس گذار همه حضار که  از شهرستان های اطراف تشریف آووی گفت: از کارگروه برگزاری، حامیان، دهیاری و شورا، خیرین و تمامی ارگان ها که در این دوره خدمت مرا همراهی کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد که دهیار ما مطالبه گر است و در کنار دوستان پیگیر تمام مطالبات بخش مرکزی از جمله فیشور هستم. بنده به عنوان یک مدیر که صندلی  سیاسی در اختیار دارم از تخصص فنی خود، کارشناس ارشد شهرساز هستم از تخصص خود برای رفع موانع و  خدمات رسانی در حوزه های مختلف از جمله طرح هادی همه توابع از جمله فیشور و ساماندهی آب، برق گاز توابع فیشور و تمامی حوزه بخش مرکزی استفاده و پیگیری نموده ام.

 قرائت سروده ای از بینامین حقیقت در وصف فیشور توسط دلنیا نصریانی، اجرای زنده گروه اناشید اسلامی و دف نوازی خانه فرهنگ با سرپرستی محمد قائدی، سخنرانی عبدالهی از بانیان پارک جنگی و حسینی از فرهنگیان فیشور، قرائت سروده مریم پدرام توسط فرزندش مارینا آشوبی، سرود کودکستان مهد سما، اجرای گروه هنری ببه یعقوب از لار و  اجرای حرکات نمایشی ژیمناستیک توسط کودکان باشگاه اسطوره بخش دیگری این آیین بود.