کارآفرین فیشوری در تهران در بخش اسباب بازیهای پلیمری رتبه نخست را به خود اختصاص داد

در بخش برترین «اسباب‌بازی‌های پلیمری» (کیفیت تولید) هشتمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامگاه شنبه ۷ بهمن در مراسمی با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی مدیرعامل کانون و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌ بازی از مجموعه محصولات شرکت «نوآفرینان هنر پلاستیک» (تریتی تویز مستقر در تهران) که علی نقی امانی کارآفرین اهل فیشور مدیر عامل این کارخانه را برعهده دارد در رتبه اول، تقدیر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، انسیه گلابی بخشدار مرکزی شهرستان اوز در بازدید از کارخانه تولید اسباب بازی با تقدیر از عملکرد مطلوب مدیریت این کارخانه از نزدیک‌ با مراحل تولید محصول نهایی آشنا شد. بخشدار حمایت از واحدهای تولیدی را اولویت دولت دانست و افزود: با توجه به سیاست های دولت به جهت تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» خود را موظف می دانیم در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان باشیم و از نزدیک موانع را شناسایی و جهت حل مشکلات این واحدها تلاش خود را مضاعف کنیم.

 در بخش برترین «اسباب‌بازی‌های پلیمری» (کیفیت تولید) هشتمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامگاه شنبه ۷ بهمن در مراسمی با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حامد علامتی مدیرعامل کانون و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌ بازی از  مجموعه محصولات شرکت «نوآفرینان هنر پلاستیک» (تریتی تویز مستقر در تهران) که علی نقی امانی کارآفرین اهل فیشور مدیر عامل این کارخانه را برعهده دارد در رتبه اول، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور، انسیه گلابی بخشدار مرکزی شهرستان اوز در بازدید از کارخانه تولید اسباب بازی با تقدیر از عملکرد مطلوب مدیریت این کارخانه از نزدیک‌ با مراحل  تولید محصول نهایی آشنا شد.

 بخشدار حمایت از واحدهای تولیدی را اولویت دولت دانست و افزود: با توجه به سیاست های دولت به جهت تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» خود را موظف می دانیم در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان باشیم و از نزدیک موانع را شناسایی و جهت حل مشکلات این واحدها تلاش خود را مضاعف کنیم.