از خدمات عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد و مسعود کراماتی شهردار اوز تجلیل شد

فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، مدرسه علوم دینی و معتمدان اوز از خدمات عبدالعزیز خضری رئیس سابق  دانشگاه آزاد و مسعود کراماتی شهردار سابق اوز طی آیین ویژه ای تقدیر کردند.

فرمانداری، شورای شهر، شهرداری، مدرسه علوم دینی و معتمدان اوز از خدمات عبدالعزیز خضری رئیس سابق  دانشگاه آزاد و مسعود کراماتی شهردار سابق اوز طی آیین ویژه ای تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور و به نقل از پسین اوز، طی آیین ویژه ای در تالار امپراطور با حضور گروهی از مردم، روحانیون و مسئولان از خدمات ۲ مدیر  بومی شهر اوز ۱- عبدالعزیز خضری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی ۲- مسعود کراماتی شهردار سابق اوز قدردانی شد.

سلمان قائدی مجری برنامه پس از تلاوت قرآن توسط عرفان صدیقی و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران گفت: امشب مردم اوز از خدمات دو مسئول صادق و زحمتکش شهرستان اوز قدردانی می کنند.

دکتر شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه، در باب تشکر و سپاسگزاری از دیدگاه اسلام صحبت کرد و گفت: تقدیر از خدمات خضری و کراماتی با همکاری گروههای مختلف مردمی برای ایجاد وحدت و سرآغاز باب قدردانی از مدیران و مسئولان صادق بومی می باشد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان اوز ضمن قدردانی از ستاد برگزاری گفت: حدود ۲ سال از حضور من در شهرستان اوز می گذرد. در این مدت خاضع ترین و پاک دست  ترین مدیر را در وجود مسعود کراماتی یافتم و کوشش و تلاش و پیگیری را در وجود عبدالعزیز خضری دیدم که هر ۲ بزرگوار قابل تمجید هستند. من به عنوان فرماندار پی به استعداد و ظرفیت های انسانی بزرگ در این شهرستان برده ام و سعی کرده ام دستیار مردمی سازی و مشاور بانوان و خانواده را از بین جوانان تحصیلکرده و بومی انتخاب کنم. علاوه بر آن مشاور استاندار و رئیس شوراس استان از اهالی شهرستان اوز هستند. اینها همه از وجود ظرفیت قوی نیروی انسانی در این شهرستان خبر می دهد.

فرماندار از مردم تقاضا کرد در ۱۱ اسفند در انتخابات پیش رو مشارکت فعال داشته باشید.

فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز ضمن اعلام این که شورا و شهرداری برای توسعه شهر از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد به ذکر مختصر فعالیت شورا پرداخت و از مسعود کراماتی و عبدالعزیز خضری به عنوان دو نیروی قوی و مردمی به نیکی یاد کرد.

نامی از سرمایه گذاران تقاضا نمود برای پیشرفت شهر با شورا و شهرداری همکاری کنند.

سخنران بعدی فروغ هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان اوز بود که اظهار داشت: در آیین تودیع در مورد عبدالعزیز خضری به تفصیل صحبت شده است و لازم است از زحمات مهندس کراماتی که در شهرداری پشتیبان امور فرهنگی بود نیز قدرانی شود.

پس از پخش کلیپی درباره بیوگرافی و خدمات کراماتی در شهرداری اوز، مسعود کراماتی طی سخنانی گفت: از حضار و برگزار کنندگان تشکر می شود.

وی تاریخچه بلدیه در ایران را شرح داد و گفت: از سال ۱۳۴۷ طرح جامع در تهران اجرا شد. طرح جامع طرحی است که در محدوده شهر کاربری ها را تعیین می کند.

وی افزود: در بهمن ۱۳۳۴ شهردرای اوز تاسیس شد و امینی برای چند ماه در اوز امور شهرداری را انجام داد، تا این که در سال ۱۳۳۵ مرحوم محمدیوسف نامی نخستین شهردار اوز شد و اکنون بیست و نهمین شهردار یا سرپرست شهرداری در حال خدمت است.

کراماتی به فعالیت و اقدامات خود در طول ۲ دوره شهرداری اشاره کرد و گفت: حدود ۵۱۳ هزار مترمربع زمین برای شهرداری اخذ کرده است.

سپس کلیپ دانشگا آزاد اسلامی اوز از بدو ساخت تاکنون پخش شد.

عبدالعزیز خضری رئیس سابق این دانشگاه از ستاد و اقدام آنان برای تجلیل از مدیران بومی تشکر کرد و گفت: خدمات صادقانه و بی ریا در ذهن انسان ها ماندگار می شود و هیچ مدیری از ارائه خدمات پاک و مردمی زیان نمی بیند. این تجلیل و تقدیر انسان را از انزوا خارج می سازد. مسلما جامعه قدر و منزلت افراد تاثیرگذار را می داند.

وی محمد محمودی و محمدصدیق پیرزاد که در جلسه حضور داشتند را ستود و گفت: پیزراد مدیر مدرسه و محمودی نخستین مدیر اداری من بوده اند که مرا آگاه و اندیشه ورز تحویل جامعه داده اند.

خضری با اشاره به این که هلال احمر،  بیمارستان امیدوار و در نهایت دانشگاه را در سوابق کاری دارم گفت: ۲ سال در هیات فوتبال بوده و به حد توان در بین جوانان تاثیرگذار بوده ام.

رئیس سابق دانشگاه آزاد از شرح خدمات در هلال احمر، بیمارستان و دانشگاه پرهیز کرد و گفت: جوانان ما مستعد هستند و می طلبد که در امور اجتماعی وارد و تاثیرگذار شوند. وی مسعود کراماتی را فارغ التحصیل دانشگاه آزاد و محصول کانون عصر اوز دانست.

وقارفرد از گراش آخرین سخنران جلسه بود که گفت: من اهل اوز نیستم ولی دوستدار اوز هستم. وی ویژگی مردم شهرستان اوز را پیشتازی در فرهنگ دانست و گفت: مردم اوز اهل قلم، اهل کتاب، اهل فرهنگ و اهل خدمت هستند و در یک کلام مردم اوز اهل مهربانی هستند.

وی کراماتی را نمونه ای از این فرهنگ و ادب مردم دانست.

در پایان هدایای  ادارات و سازمان ها به عبدالعزیز خضری و مسعود کراماتی اهداء شد.

جلسه که با ۴۵ دقیقه تاخیر در ساعت ۷و۴۵ دقیقه  آغاز شده بود در ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه پایان یافت.

مومن و مسلم مولوی هزینه پذیرایی و رسولی وشکوه نیز در واگذاری تالار همکاری کردند.

اعضای شوراهای شهر، شهرستان، بخش مرکزی، محمدحسین آتش فراز بخشدار و بهرام زمانی مدیر آموزش و پرورش سابق و گروهی از اندیشمندان گراش و اوزی های مقیم شیراز در جلسه حضور داشتند.