جشن 22 بهمن در فیشور برگزار شد

یکشنبه 22 بهمن ماه مراسم باشکوه گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولین محلی و شهرستان و عموم مردم در سالن اجتماعات مدرسه فاطمه محمد اسماعیل فیشور برگزار شد.

جشن 22 بهمن در فیشور برگزار شد

یکشنبه 22 بهمن ماه مراسم باشکوه گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولین محلی و شهرستان و عموم مردم در سالن اجتماعات مدرسه فاطمه محمد اسماعیل فیشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور شیخ محمدعزیز حنیفی طی سخنانی در این مراسم، انقلاب را نتیجه ی تلاش و کوشش امام (رح) و همه ی کسانی که مخلصانه در این راه بودند دانست و افزود ما باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب هوشیار باشیم. انسیه گلابی بخشدار مرکزی نیز گفت انقلاب با رویکرد برگرداندن عدالت اجتماعی اتفاق افتاد و از دستاوردهای مهم آن می توان به مشارکت مردم در سرنوشت خود از طریق شرکت در انتخابات دانست. بخشدار مرکزی اوز ضمن تقدیر و تشکر از شورا و دهیاری فیشور در برگزاری این مراسم از آنان خواست که مردم را در جریان امور و دستاوردهای دولت قرار داده و با تشکیل جلسات و حضور مردم، پیشنهادات و انتقادات آنها را بشنوند. وی افزود کل بودجه شهرستان اوز در سال جاری 70 میلیارد تومان بوده که بیش از 35 میلیارد تومان آن صرف توسعه ی پروژه ی شبکه گازرسانی فیشور شده است. انسیه گلابی اظهار امیدواری کرد که مردم فیشور هر چه زودتر به حق دیرینه ی خود که ارتقاء به بخش می باشد دست پیدا کنند. در بخش دیگری از این مراسم سرهنگ فضل الله سلمان پور ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان خاطرنشان کرد می بایست خودمان را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنیم. وی تأکید کرد مردم ایران مردمی بافرهنگ و بااصالت هستند و با پذیرش فرهنگ و آیین اسلام و ایستادگی در برابر جور و ستم در طول تاریخ نشان دادند که هیچ وقت زیر بار زور و ستم نخواهند رفت. فضل الله سلمان پور تأکید کرد، قدر امنیت و سلامتی را بدانیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم. وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود نماینده ای را به مجلس بفرستیم که اهل شفاف سازی باشد و سطح توقعات و مطالبه گری از نمایندگان را بالا ببریم.

این مراسم با اجرای ابراهیم شکری برگزار شد و دانش آموزان مدارس مختلف فیشور با اجرای دکلمه و سرود در این مراسم شرکت کردند. قرائت قطعنامه توسط فاطمه بادپا و شرکت در راه پیمایی از مسجد قدس تا دهیاری، پایان بخش این مراسم بود.