راهپیمایی روز جهانی قدس در فیشور برگزار شد

مردم مؤمن و روزه دار بخش مرکزی شهرستان اوز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم مؤمن و روزه دار بخش مرکزی شهرستان اوز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فیشور و به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی اوز، جمعه 17 فروردین ماه 1403 قبل از برگزاری نماز جمعه نماینده ولی فقیه در سپاه و شیخ محمد عزیز حنیفی امام جمعه فیشور سخنانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ایراد نمودند.

انسیه گلابی با بیان اینکه حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تبلور همبستگی امت اسلامی در تحقق یکی از اساسی‌ترین آرمان‌های جهان اسلام بوده که همان آزادی قدس شریف است، اظهار کرد: مردم شهرستان اوز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نفرت خود را از رژیم منحوس، نامشروع و ظالم صهیونیستی را اعلام کرده و بر ایستادگی کامل تا تحقق حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تاکید می‌کنند.

وی با محکوم کردن جنایات اشغالگران صهیونیستی و حامیان غربی آنان در حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، بیان کرد: آنان با نشان دادن خوی وحشی گری خود ثابت کردند که اعتقادی به حقوق بین الملل ندارند.

در پایان راهپیمایی روز قدس که از مسجد جامع تا مسجد کاکابدرالدین سلیمان صورت گرفت، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قطعنامه ای در هفت بند قرائت شد.